7 Prekė (s)

per puslapį
Mažėjantis
Responsive dizainas - tai adaptyvus web dizainas, svetainių pritaikymas mobiliesiems įrenginiams. Interneto svetainės pritaikytos įvariems įrenginiams nekuriant tam atskiros versijos mobiliesiems telefonams ir planšetiniams kompiuteriams, bet kuriant vieną svetainės versiją, kuri automatiškai aptinka su kokiu įrenginiu yra atidaroma, o jos stilius prisitaiko prie skirtingų rezoliucijų. Tokiu būdu sukurta interneto svetainė naudoja tą patį svetainės turinį, duomenų bazę ir paveikslėlius. Taip taupomas laikas administruojant svetainės turinį, svetainės rezultatai paieškos sistemoje Google ir kitose būna kur kas geresni, nei svetainių nepritaikytų mobiliesiems įrenginiams.
Dvigubas valiutas reikės rodyti iki 2015 m. birželio 30d. Atsiskaityti litais galima iki 2015 m. sausio 1d. po to atsiskaitymas leidžiamas abejomis valiutomis. Nuo 2015 m. sausio 15 dienos iki 2015 m. birželio 30 dienos atsiskaitymas galimas tik eurais, bet prie eurų valiutos turės būti rodomos kainos ir litais.

Dirbtinio intelekto sistemų algoritmų internetinių parduotuvių kūrimui naudojimas

Bendros žinios kas yra dirbtinis intelektas, kodėl ir kaip plačiai yra naudojamas

Dauguma sričių, į kurias dažnai net neatkreipiame dėmesio, yra įtakojamos dirbtinio intelekto. Kaip pavyzdį paimkime Facebook. Įkeliant nuotraukas i albumą, automatiškai iššoka kvadratas kuriame galime įvesti žmogaus vardą. Sistema automatiškai analizuoja nuotrauką ir pasiūlo žmogų iš jūsų draugų sąrašo. Nebent nuotrauka neaiškaus stiliaus, juodai balta, arba labai tamsiame fone, tada Facebook sistema nesugebės nieko tinkamai rasti ir nieko nepasiūlys.

Taip būtent ir veikia dirbtinio intelekto algoritmai. Tarp daugumos pikselių paveiksliuke sistema ieško žmogaus veido arba silueto, vertina tinkamumo tikimybę ir pateikia rezultatus, kuriais remiantis internetinė svetainė rodo atitinkamą informaciją.

Lygiai taip pat, kaip žmogaus radimas nėra šimtaprocentinis (kaip nespalvotos per tamsios nuotraukos atveju), taip ir kitur nėra šimtaprocentinės garantijos, tačiau dauguma atveju yra skaičiuojama teisingai.

Kaip kitą pavyzdį, galime prisiminti paprastesnius algoritmus tokiose srityse kaip piršto antspaudo paieška arba veido atpažinimas. Rezultate gauname atsakymus 95% ar 78% tikslumu - tai reiškia, kad tokia tikimybė, kad rezultatas teisingas. Lieka 5% arba 22%, kad rezultatas pateiktas neteisingai. Tokiuose atvejuose rezultate parodomi keli variantai, kurie labiausiai atitiko.

Kai jau žinome, kas yra dirbtinis intelektas, galime eiti arčiau ir aptarti kaip ir kuo dirbtinis intelektas gali būti naudingas elektroninių parduotuvių kūrimui.

Kaip ir nuotraukų arba pirštų antspaudų atveju (vienas piršto atspaudas bus dalinis, kitas blogai padarytas, trečias paimtas profesionaliai), elektroninėje parduotuvėje realybėje turėsime prekių, kurias dažniau pirks ir kurias pirks labai retai, tai yra, su gražiomis istorijomis, ir beveik be pardavimo istorijos.

Kuo prekės yra perkamos dažniau, tuo tikslesnes turėsime prognozes kokią dieną bei koks kiekis bus nupirktas ateityje.

Pavyzdžiui, jei pirkimai būtų (vienetais) :

Realus - 45 57 84 45 65 74

Progn. - 41 49 75 48 59 78

Skirt. - -4 -8 -9 +3 -6 +4

Tokiu būdu, atsižvelgiant į prekes ar prekių grupių kainas, kiekvienai prekei ar prekių grupei elektroninių parduotuvių dirbtinio intelekto modulis apskaičiuotų optimalius užsakymus konkrečiai prekei ar prekių grupei.

Tarkime, kad elektroninės parduotuvės savininkas įprastai mėnesio bėgyje užsakydavo prekių už 8 000 Lt, o parduodavo už 7 000 Lt iš tų užsakytų prekių. Elektroninių parduotuvių kūrimui panaudotas suprogramuotas dirbtinio intelekto modulis galėtų pasiūlyti optimalų užsakymą už 7 500 Lt. Optimalų užsakymą visada skirtingą, nes dirbtinis intelektas pats mokosi iš naujų automatiškai analizuojamų duomenų.

Taigi, el. parduotuvės savininkui lieka 500 Lt neužšaldytų piniginių aktyvų.

Toliau pereikime prie truputį kitokio, bet irgi susijusio su elektroninių parduotuvių kūrimu pavyzdžio – tai dovanų kuponas.

Kas yra dovanų kuponas, visi tikriausiai jau žinome.

Tarkime, el parduotuvės savininkas gali savo nuožiūra nustatyti elektroninėje parduotuvėje dovanų kuponų dydį, kurie dažniausiai būna 50 Lt ar 100 Lt sumai.

Panaudojant dirbtinį intelektą, būtų atsižvelgiama į paskutines tendencijas bei ilgesnę istoriją ir elektroninėje parduotuvėje veikianti dirbtinio intelekto programa pasiūlytų optimaliausią variantą.

Tarkime, kad el parduotuvės savininkas sugalvojo sukurti dovanų kuponų po 100 Lt. Viso yra nuperkama 8 vnt. Galutinė suma 800 Lt. Elektroninių parduotuvių dirbtinio intelekto modulis jam pasiūlytų sumą apie 75 Lt kaip optimaliausią variantą. Tokiu atveju el. parduotuvės savininkas sukurtų dovanų kuponų po 74.99 Lt. Jų būtų nuperkama 11 vnt., o galutinė suma 824.89 Lt.

Grįžkime prie grąžos skaičiavimo. Remdamiesi elektroninių parduotuvių dirbtinio intelekto moduliu gauname 824.89 - 800 = 24.89 Lt papildomų pajamų.

Kaip elektroninių parduotuvių dirbtinio intelekto modulis gali padėti Jūsų verslui?

Elektroninių parduotuvių dirbtinio intelekto modulio privalumai:

- taupomos lėšos dėl mažesnio užsakymo pardavimui;
- užsakius mažiau prekių pardavimui, mažesnės sąnaudos ir patalpų ar sandėlių nuomai;
- neužšaldoma papildomų piniginių vienetų;
- dirbtinio intelekto programa kaip virtualus patarėjas parodo kokias prekes reikės užsakyti kitai savaitei;
- programa pasiūlo, kokioms prekėms tikslinga daryti akcijines nuolaidas;
- einamuoju laikotarpiu rekomenduoja, kokio dydžio turi būti dovanu kuponai optimaliai grąžai/pelnui gauti.

Nuo ko pradedamas interneto svetainės dizaino sukūrimas sprendžia kiekvienas dizaineris individualiai remdamasis savo patirtimi bei įsitikinimais. Mes rekomenduojame pradėti nuo parduodamos paslaugos ar prekės aptarimo, bei įsigilinimo, potencialių klientu ir vartotojų rato analizės, interneto svetainių dizaino skonio supratimo. Turime išanalizuoti kas yra jūsų pirkėjas, kokiose internetinėse svetainėse jis lankosi, kuo domisi, kokie jo hobiai ir pan. Gavę bendrą vaizdą, pradedame interneto svetainės jaukios aplinkos modeliavimą remdamiesi firminiu įmonės stiliumi bei parduodamo produkto ar paslaugos ypatybėmis ir projektui keliamais techniniais reikalavimais.

Kurdami interneto puslapių dizainą, sukuriame vadybininką, pardavėją, kuris neturi antros progos, negali pasakyti - palaukite! Aš dar neviską jums pasakiau... Tinklapio dizainas turi būti išspręstas taip, kad naršymas interneto svetainėje logiškai atvestų prie rezultato - pirkti. Aplinka turi būti jauki, neerzinanti ir aiški. Kiekvienas dizaineris yra menininkas norintis pasireikšti, palikti savo braižą kūrinyje, o užsakovas taip pat savo ruožtu pageidauja daugiau įdėti darbo į kuriamą svetainės dizainą, taip įsitraukiame į tam tikrą žaidimą, gaištame laiką, todėl patariame- tiesiog prisiminkite, kuriate ne tik meno kūrinį, bet gerai apgalvotą parduodamos paslaugos ar prekės supažindinimo bei pardavimo įrankį. Dizainą kuriame ne be pagrindo, vadovaujamės užsibrėžtais tikslais bei nuostatomis. Pažvelgę į prabangių automobilių gamintojo svetainę, jus gausite svajonės įspūdį, kuris vertas visų jūsų pinigų, tačiau rengdamiesi šio modeliu jūs negalėsite sukurti teisinių paslaugų kontoros arba malkų pardavimui skirtos svetainės dizaino. Todėl nenuklyskime iš šunkelius. Gilinamės į sritį ir čia pat ieškome gerų pavyzdžių, analizuojame konkurentus bei generuojame idėjas remdamiesi atlikta klientų, konkurentų analize, naujausiais technologiniais pasėkimais, svetainių dizaino madomis bei sveika logika.

Laikydamiesi tokio interneto svetainės dizaino kūrimo būdo bei strategijos, nuosekliai artėsime prie norimo rezultato.

Svetainių kūrimas yra tarptautinis, pasaulinis verslas. Nors puslapių kūrimo įmonės ir turi lokalias teritorijas, regionus į kuriuos stengiasi koncentruotis, tačiau nėra ignoruojamos ir kitos valstybės bei plačiojo pasaulio rinkos. 
Mūsų neriboja vieta, sienos, pasitelkę proxy serverius, šiais laikais vos per kelias sekundes nusikeliame į bet kurią pasaulio šalį. Niekas nekliudo atlikti kitos šalies rinkos analizės internetu, sėdint patogiame fotelyje savo namuose ar ofise prie kompiuterio ekrano. Pasirinkus vietinį pageidaujamos šalies IP adresą, galime naršyti kaip tos šalies piliečiai beveik be jokių apribojimų. Interneto greitis truputi sulėtėja, tačiau tai tik nedidelė kaina už tokią prabangą.

Kiekvieną kartą naršant internete, Google, Bing ir kitos paieškos sistemos mums pateikia skirtingus rezultatus priklausomai nuo musų vietovės. Norėdami pamatyti kokią informaciją gauna tos šalies piliečiai, mes turime laikinai jais apsimesti. Tai galime padaryti per proxy serverį, belieka pasirinkti šalį.
Proxy serverių paslaugas teikia daug interneto kompanijų, pasitelkę Google į pagalbą tikrai nesunkiai rasite ir pasirinksite sau tinkamą.

Kurdami www svetaines mes visada naudojame šiuos įrankius. Prieš kiekvieną naują projektą atliekame raktažodžių bei rinkos konkurencingumo analizę, įsivertiname savo galimybes, diskutuojame ir ieškome sprendimų kaip sukurta interneto svetainė galėtų užsitikrinti pageidaujamą vietą paieškų rezultatuose, juk tai pirmoji svetainės užduotis – būti matomai.

Tai tiek, tik truputis informacijos apie tai, kaip rasti tikruosius paieškų rezultatus, tai padės jums suprasti kas yra proxy serveriai ir kaip gali būti pakeičiamas jūsų IP.

Specialus pasiūlymas įmonėms, kurios užsiima produkcijos gamyba ir ieško pardavėjų užsienyje, ar norėtų padidinti pardavimus savo šalyje. Siūlome išėjimą į rinkas pasitelkiant šiuolaikines technologijas ir internetą.

Pagal Jūsų veiklą, paslaugas ar gaminamą, parduodamą produkciją atliekame rinkos bei konkurentų analizę internete ir pasiūlome galimus sprendimus, kaip ir kokiomis sąlygomis galėtume sėkmingai bendradarbiauti be didelių išankstinių investicijų už suteikiamas paslaugas.
 
Jūsų ilgalaikis partneris internete - Studija 4D.
 
Svetainių kūrimo ir SEO optimizavimo paieškų sistemoms paslaugos.

Startavo naujas nekilnojamo turto trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos portalas www.flat4rent.lt

 
Portale įdiegta moderni paieškos sistema padės greitai ir lengvai rasti pageidaujamą objektą, gerai apgalvotas informacijos išdėstymas, nuotraukų ir video galerija, žemėlapiai ir kita naudinga informacija išsamiai supažindins su poilsiaviete, sodyba, viešbučiu ar kitu nekilnojamojo turto objektu. Socialiniai įskiepiai leis patogiai pasidalinti patikusia informacija su draugais, o intergruotos kontaktų formos padės patogiai susisiekti su objekto savininku arba skelbimo autoriumi.
 
Turintiems sodyba, norintiems išnuomoti butą ar reklamuoti viešbutį tiesiog būtina apsilankyti šiame portale. Paskelbti nuomos skelbimą galite pasinaudodami modernia supaprastinta informacijos suvedimo sistema, taip pat galite pasinaudoti interneto portalo administracijos teikiamomis paslaugomis ir profesionaliai paskelbti savo objektą portale, su profesionalų parengtais objekto aprašymais, nuotraukomis, video ir k.t. Taip pat Jums bus pasiūlyta ir galimybė reklamuotis, www.flat4rent.lt trumpalaikės ir ilgalaikės nuomos  internetiniame portale, išskirtinėse vietose. 
 
Portalo www.flat4rent.lt dizaino ir programavimo darbus atliko Studija 4D.

7 Prekė (s)

per puslapį
Mažėjantis
www kurimas svetainiu